Семінари із креативних індустрій: як, навіщо і які результати. Поради відомого бізнес-тренера

Семінари із креативних індустрій: як, навіщо і які результати. Поради відомого бізнес-тренера

12 Березня 2017,
LidiaVarbanova_photo.jpg Навчальні заходи з теми ведення бізнесу у сфері креативної економіки стають популярнішими не тільки в світі, а й в Україні. Про семінари із креативних індустрій розповіла читачам нашого сайту відома бізнес-тренерка Лідія Варбанова, яка проводила семінар із креативних індустрій у жовтні минулого року у Львові.

 - Як участь у тренінгу мотивує учасників втілювати їх ідеї в життя?

Тренінги допомагають тільки тоді, коли поєднується теорія з різними практиками, і якщо вони проводяться в інтерактивному стилі. Учасники вчаться через спільний обмін досвідом, обговорення, аналіз, презентації кейсів. Активна участь кожного - обов'язкова, щоб навчання було не тільки інформативним, але і мотиваційним. Для мене, як тренера, важливо, щоб люди відчували себе щасливими, натхненними і готовими розвиватися і після завершення тренінгу. Коли я проводжу тренувальні заняття з дорослими, я ставлюся до учасників не як до «учнів», а як до експертів та колег, які добре обізнані і мають багато корисного досвіду. При навчанні студентів я намагаюся помістити їх в роль справжніх менеджерів або консультантів, щоб вони були готові до реальних ситуацій.

- Які методи модерації використовуєте під час тренінгу в роботі з підприємцями креативних індустрій?

Методи повинні відрізнятися в залежності від навичок, компетенцій і професійної приналежності слухачів. Разом з презентаціями та теоретичними дискусіями я використовую різноманітні інтерактивні вправи такі, як тематичні дослідження, рольові ігри, техніки імпровізації, симуляція розмови з інвестором, обговорення в малих групах, індивідуальні завдання і багато іншого. Такі вправи весело і легко виконувати, але головне вони навчають на практиці.

- Якщо припустити, що процес тренінгу – це подорож з точки А в точку Б. Як ви уявляєте цю подорож? Чи існує «точка Б»? І яким чином ви окреслюєте цілі для учасників тренінгу?

На мій погляд, «навчання» є процесом не тільки під час тренінгу, але після нього. Існує вислів, що «подорож важливіша за пункт призначення». Найголовніше, коли учасники оновлюють свої знання, покращують навички та компетенції, які допомагають їм після тренінгу більш ефективно управляти своїми командами, організаціями або проектами. Налагодження зв’язків між учасниками також дуже важливе. Якщо ми досягнемо довірливих стосунків і станемо друзями і колегами під час тренінгу, існує висока ймовірність того, що ми будемо продовжувати співпрацю і підтримувати зв'язок після цього. Це найдивовижніший для мене результат. Знати, що у вас є "резервні копії" колег і друзів, які завжди можуть допомогти у вашій справі - величезний професійний і особистий мотиватор в нашому житті.

- Чи вважаєте ви, що тренінги та семінари важливі та корисні для процесу розбудови активного громадянського суспільства?

Так, я твердо переконана, що такі тренінги, які проводяться для ККІ необхідні. Найкориснішим є те, що люди зустрічаються з різних регіонів України, діляться своїми інноваційними проектами і знаходять способи подальшого співробітництва. Існує брак інформаційних інструментів по всій країні, особливо для компаній-початківців, в тому числі і в творчих галузях. Такі зустрічі є відмінним каталізатором для того, щоб дізнатися більше одне про одного, отримати натхнення від своїх власних досягнень і творчих проектів. Також мета нашого тренінгу - навчити генерувати інноваційні ідеї і перетворювати їх в бізнес-модель, яка може досягти глобального охоплення: це те, що потрібно в країні. Я бачу дуже багато творчих людей в Україні. Їм просто необхідні інструменти, знання, можливості партнерства і видимість, щоб показати свої досягнення в світу. Тренінги від "Містків громадської активності" мають велике значення для громадськості.

- Як ви можете описати українського громадського активіста?

На мій погляд , український активіст - це спосіб життя багатьох людей в країні, хто на всіх рівнях, лобіює і виступає за кращу і процвітаючу Україну. Ці люди вважають, що їхня країна має величезний потенціал і приховані ресурси, які повинні використовуватися. Вони дуже ідейні і великі оптимісти, які вірять у неможливе, їх внутрішня енергія надихає інших. Вони відкриті і творчі, з сильним почуттям соціальної відповідальності. Я отримала велике задоволення від проведення тренінгу з ККІ у Львові восени минулого року. Я багато чому навчилася у кожного з учасників. З багатьма з них ми і досі контактуємо в соціальних мережах. Я щиро вдячна бути частиною цього унікального і дуже корисного проекту і вважаю, що наші професійні шляхи перетнуться знову.



Довідка: Д-р Лідія Варбанова є міжнародним консультантом і педагогом у сфері стратегії, політики, підприємництва та інтернет-технологій, з особливим акцентом на мистецтво, культуру і творчі галузі. Вона є постійним і запрошеним професором відомих університетів і навчальних центрів в Європі і Канаді та отримала низку видатних нагород. Всесвітньо відомий тренер, конференц-спікер і модератор, є активним членом ряду професійних мереж в Канаді і Європі. Зараз Д-р Варбанова пропонує онлайн майстер-класи, коучинг і консалтинг через веб-сайт www.lidiavarbanova.ca. Окрім того, Лідія Варбанова є постійним запрошеним професором кафедри ЮНЕСКО в культурної політики і управління, Белграді та Національної академії театрального і кіномистецтва (Софія). Останні книги Лідії Варбанової «Стратегічне управління в галузі мистецтва» (2012 р.) і «Міжнародне підприємництво у сфері мистецтва» (2016 р.), опубліковані видавництвом Routledge.

Автор: Ірина Баран
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку