Урбаністична ініціатива Less is more реалізована в Запоріжжі

Урбаністична ініціатива Less is more реалізована в Запоріжжі

25 Липня 2017, Запоріжжя
12 липня в Запоріжжі в Edison Space Coworking відбулася відкрита лекція та дискусія про вивіски та зовнішню рекламу в міському середовищі.

Основною ідеєю організаторів було показати весь масштаб проблеми «захаращення» фасадів будинків в Запоріжжі строкатими вивісками, банерами і рекламними панелями.
Хоча тема актуальна, даний захід можна назвати першим у своєму роді.
Спікерами були студентки кафедри графічного дизайну Львівської академії мистецтв Маргарита Сафонова та Ганна Сидорова, а також досвідом Івано-Франківська поділилася Аліна Букіна, координаторка напрямку «Вивіски» франківської платформи «Тепле місто».
Захід був розрахований на широке коло слухачів: від середньостатистичних жителів міста до професіоналів в сфері дизайну та реклами. За кількістю людей (а прийшло близько ста осіб, зал був заповнений), стало ясно, що тема викликає жвавий інтерес. Лекція була корисна як тим, кого давно хвилює зовнішній вигляд міста, так і тим, хто раніше про це не замислювалися. 
І все ж організаторам б хотілося бачити серед присутніх більше представників від бізнесу - тих, хто, власне, і розміщує зовнішню рекламу та вивіски.
В першій частині лекції слухачів вели в курс справи: розповіли про те, як працює поняття «бренд», яка реклама привертає нашу увагу, і чому для того, щоб виділитися, не обов'язково мати величезну кольорову вивіску. Розглянули приклади «правильних» і «неправильних» вивісок, а також оцінили ситуацію в Запоріжжі на контрасті з іншими українськими та європейськими містами. А в другій половині вечора Аліна Букіна показала конкретні приклади перетворення будівель в Івано-Франківську і відповіла на запитання слухачів про деталі роботи програми «Вивіски».
Захід завершився відповідями на питання від залу і обговоренням.

Крім того, 14 липня в Запорізькій міській раді відбулася робоча зустріч з питань реклами і вивісок у міському середовищі. Лекторки ( Маргарита та Ганна) розповіли представникам профільних департаментів про досвід Львова, яким попередньо поділилися з активістками представники Львівської міської ради.  Організаторки презентували механізм того, як працює львівське Положення про розміщення вивісок.

І на завершення проекту планується тематичний вебінар для бізнесменів, які розміщують зовнішню рекламу. Інтернет-лекція буде 2 серпня о 16:00. На ній поговоримо про те, як бренду виділятися, не псуючи обличчя міста. 

Проект реалізується за підтримки Програми національних обмінів, що фінансується Європейським Союзом та національним фондом підтримки демократії


Автор: Маргарита Сафонова
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку