Громадська організація «Інститут управління знаннями" і проект «Новій українській школі – бути»

Громадська організація «Інститут управління знаннями" і проект «Новій українській школі – бути»

25 Грудня 2017, Львів, Кривий Ріг, Київ, Дніпро, Харків

Громадська організація «Інститут управління знаннями» з 06 по 11 грудня 2017 року успішно реалізовувала проект «Новій українській школі – бути» в рамках Програми національних обмінів «Містки громадянської активності», яку адмініструє ЛМГО «Центр культурного менеджменту» за фінансової підтримки Європейського Союзу та Національного фонду підтримки демократії (США).

Візит команди ГО «Інститут управління знаннями» до м. Львів був присвячений пошуку нових інноваційних та ефективних форм освіти і виховання шляхом вивчення та впровадження кращого вітчизняного досвіду.

Приїхавши до Львова ми одразу відчули його гостинність, оселившись в готелі «Гетьман»

Трохи відпочивши після поїзду, ми одразу завітали до Спеціалізованої школи 1-3 ступенів №69. Директорка школи – Наталія Ништа зробила нам чудову екскурсію школою, ми мандрували з кабінета в кабінет, в яких ми спілкувались з викладачами які впроваджували, і дуже сміливо, нові інформаційні та перевірені часом форми виховання та викладання. Під час жвавої конструктивної дискусії ми зрозуміли наскільки важливо сучасному вчителю їздити на тренінги де вчать новим ефективним формам освіти, де вивчають досвід провідних держав. Зрозуміли що сучасному вчителю, щоб виховувати майбутню наукову еліту недостатньо використовувати застарілі радянські методи, треба вчитися в інших успішних колег, іншими словами треба вчитися коворкінгу! Батьки охоче ведуть своїх дітей у спеціалізовану школу №69, тому що там працюють топові фахівці. Будемо впроваджувати їх досвід у м. Кривий Ріг, який дуже потребує цього!

Наша команда дуже чекала наступний день, тому що хотіла побачити «Школу вільних та небайдужих». Перші враження коли ми переступили поріг цього учбового закладу це ШОК!!! Яскраві кольори, креативне оформлення, яке розробили дизайнери за кордону, привітність колективу, діти, в очах яких ми бачили бажання вчитися у цьому «санаторії» одразу захопили і водночас вразили нас! Коли емоції трохи стихли, Ольга Гісь – директор навчальних програм, розповіла нам як виникла ця приватна школа, як залучали кошти, і найголовніше розповіла, паралельно проводячи нам екскурсію про те як вони мотивують педагогічний колектив, які сучасні методи викладання використовують, побачили як проходять заняття. Так як у Кривому Розі давно вже назріває потреба у приватній школі, нам було дуже цікаво вислухати досвід наших колег зі Львова у «Школі вільних та небайдужих». Після відвідування цієї школи наше життя вже точно не буде як раніше!!!

Натхненні після «Школи вільних та небайдужих» ми вирушили наступного дня на форум інноваційної освіти, де познайомилися з досвідом колег з різних куточків України. Форум розпочався з панельної дискусії де учасники намагалися зрозуміти що таке сучасна школа 21 століття, як зробити так щоб учням було цікаво навчатися і що треба робити вчителям щоб не було емоційного вигоряння, а навпаки з завзяттям, з вогником в очах викладати! Також  була спікер, директор школи з Литви, яка поділилась досвідом ефективного управління персоналом, та як директору освітнього закладу бути успішним менеджером. Інформація була практичною та торкалася директорів шкіл. Паралельно з лекціями були практичні тренінги націлені на взаємодію вчителя з класом та окремою дитиною, також обговорювали як директорам та вчителям навчитися фандрайзингу. Цікавий досвід коворкінгу, обмінялися з колегами контактами, щоб надалі підтримувати зв’язок заради обміну досвідом.

Після форуму завітали до Української Академії Лідерства, де Павло Поварко торкнувся теми інклюзії, розповів з якими проблемами сьогодення стикаються люди з вадами слуху. Він провів соціальне опитування, запитував у студентів що вони думають з приводу того, що відсотків 80 батьків у яких народжуються нечуючі діти, не вчать мову жестів, фактично мову своїх дітей, або володіють мовою на дуже примітивному рівні, що ускладнює процес спілкування в родині. Мета соціального опитування направлена на популяризацію мови жестів в Україні. Наша громадська організація доволі успішно справляється з цією метою! Ще говорили про фандрайзинг, про написання проектів, про подальшу співпрацю!

Повернулися до Кривого Рогу сповнені ідей та натхнення ініціювати та реалізовувати нові проекти!

 


Автор: Громадська організація "Інститут управління знання
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку