
Туристично привабливе місто. Досвід Львівщини.
Як зробити місто,туристично привабливим? Як створити туристичний бренд? Яка концепція його просування на внутрішньому та світовому ринку? На ці, та інші питання сподівається знайти відповіді команда туристичного інформаційного центру "Сєвєродонецьк" під час свого візиту до м. Львів.
Індустріальні міста Луганщини, такі як, Сєвєродонецьк, Рубіжне, Лисичанськ, Попасна, не містять в своїх планах економічного розвитку неякіх реальних дій, пов'язаних з розвитком туристичної сфери для міської економіки. А про креативне підприємництво, і взагалі мови не ведеться. Як і раніше ставка робиться на відродження промисловості, як на єдиний варіант розвитку. Але дуже слабо віриться в потужний повторний успіх такокої моделі розвитку з цілого ряду причин: війна, економічна стагнація, переділ глобальних виробничих ринків, та інше. Досвід м. Львіва, Івано-Франківська показує, що реформи, які підтримують розвиток креативного підприємництва і туристичної сфери здатні переламати таку ситуацію, яка може поступово привести до соціально-економічного та культурного занепаду громади, але при умові, що ці реформи знаходять підтримку на місцевому та центральному рівнях, якщо вони здійснюються не всупереч, а відповідно до розвитку інших галузей, виступаючи ключовим компонентом стратегії загального розвитку тієї чи іншої громади. Ціллю нашого візиту є знайомство з таким досвідом, його переосмислення і подальші спроби застосування. Крім того дуже цікавим для нашої групи, є знайомство з діями колег з м. Новояворівськ по проекту картування громади.
Автор: ГО "Туристичний інформаційний центр "Сєвєродонецьк