"e-Solutions для розвитку локальних громад": анонс

"e-Solutions для розвитку локальних громад": анонс

1 Грудня 2017, Кропивницький
Проект-візит "e-Solutions для розвитку локальних громад" сприятиме посилення професіоналізму лідерів громадських організацій та активних громадян шляхом оволодіння сучасними онлайновими інструментами для розвитку локальних громад. Е-рішення у проекті розглядаємо в контексті промоції та брендингу території/міста/села/селища/громади.


Проект-візит відбуватиметься 14-17 грудня 2017 року.

Ініціатори та автори проекту - Агенція сталого розвитку "Хмарочос" (м.Кропивницький)

Координатор візиту та автор програми - Ірина Ткаченко (Урбаністична платформа "Мости до міста")

Партнер проекту-візиту:
"Центр просвітництва та розвитку людини" (м.Львів)
http://www.edu-center.in.ua/
http://qoo.by/30OT

Освітня програма проекту має такі компоненти:

Воркшоп «Брендинг маленьких міст: e-Solutions для розвитку локальних громад», село Давидів (Львівська обл.)

Фасилітатор: Ірина Ткаченко, координатор урбаністичної платформи «Мости до міста» (м.Кропивницький)

Програма
Модуль 1.
Маркетинг територій: що має знати працівник місцевої влади та представник громадської організації. Конкурентоспроможність території. Маркетинговий профіль території.
Бренд міста – це не логотип.
Брендинг населених пунктів, регіонів, країн, частин світу. Знайомство представників бізнесу та громади із кращими практиками брендингу та промоушену міст/містечок/селищ/сіл, формування інвестиційної і туристичної привабливості територій. Як культурні та креативні проекти впливають на локальний контекст орендування міста/містечка.
Картування території. Практикум з використанням онлайн-інструментів.
Модуль 2.
Медіабрендинг (практикум по створенню медійного контенту про місто/територію – фото, відео, лонгріди, туристичні карти тощо).
Модуль 3.
Розроблення стратегії брендування території. Інтерактивний та подієвий маркетинг.


Воркшоп "Ігрофікація на службі розвитку громад"
Майстри гри: Ірина Ткаченко, Сергій Ткаченко

Модуль 1. Креативні ігрові технології для рорзвикту грмоад: як їх використовувати для розбудови громади та її брендингу (ігрофікація та брендинг)
Модуль 2. Гра-симулятор "Світ громад" (http://gameblog.woc.org.ua/category/instrumentarij-gry/),http://game.woc.org.ua/
Під час гри учасники дізнаються:
- Як проявляється неформальне та формальне лідерство
- Як змінюються поведінкові звички дорослих людей
- Як приймаються ефективні колективні рішення
- Як з допомогою ігри можна діагностувати команду та набирати персонал
- А також: чому люди не хочуть платити податки, бути благодійниками, брати участь в житті громади і що з цим робити.

Візит учасників з Кропивницького до Центру імені Митрополита Андрія Шептицького (Домовленість з Лідією Шигимагою, координаторкою Центру Митрополита Андрея Шептицького УКУ – «Сучасні культурні центри. Історія Центру Шептицького» (знайомство з досвідом створення публічного простору, використання онлайн-інструментів для організації роботи Центру тощо), обмін досвідом з творчою молоддю УКУ у сфері просування проектів соціальної дії.

В рамках візиту заплановані фокусні зустрічі з лідерами Давидівської ОТГ.


Автор: Ірина Ткаченко
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку