Дводенний тренінг «Дієвий діалог»

Дводенний тренінг «Дієвий діалог»

13 Червня 2017, Добропілля

Метою проекту є Підвищення ефективності взаємодії державних органів соціального захисту з громадськими організаціями, за допомогою організації та проведення спільних навчальних заходів, отримання спеціальних знань з комунікації. Налагодження ефективної комунікації та взаємодії державного сектору та громадських організацій в сфері соціального обслуговування та супроводу.

Початок тренінгу 26 червня 2017 року  09.00.

Посилання на подію:

https://www.facebook.com/events/102408433685931/?acontext=%7B%22action_history%22%3A%22[%7B%5C%22surface%5C%22%3A%5C%22page%5C%22%2C%5C%22mechanism%5C%22%3A%5C%22page_upcoming_events_card%5C%22%2C%5C%22extra_data%5C%22%3A[]%7D]%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

Графік проведення:

1й день:

09.00 – 09.30 реєстрація учасників, вітальна кава.

09.30 – 13.30 тренінг «Дієвий діалог»

09.30 – 11.10 Блок 1

Робота з конфліктами

-          Попередження та врегулювання конфлікту;

-          Зниження рівня конфлікту;

-          Управління конфліктами.

11.10 – 11.30 кава-пауза

11.30 – 13.30 Блок 2

Побудова ефективних комунікацій

-          Погодження інтересів сторін;

-          Методи аргументації.

13.30 – 14.30 перерва на обід

14.30 – 16.00 Блок 3:

Робота зі стереотипами

-          Міфи та стереотипи про ВПО  та про державні служби соціального захисту;

-          Складові конструктивного діалогу;

-          Обмін досвідом як інструмент порозуміння.

Дата 23.06.2017 року. Місце проведення: м.Добропілля

2й день:

9.00 – 10.00 ранкова кава, неформальне спілкування учасників.

10.00 – 11.00 презентація власного досвіду взаємодії державних органів соціального захисту з громадськими організаціями, за допомогою організації та проведення спільних навчальних заходів в Ужгороді.

11.00 – 11.20 кава-пауза

11.20 – 13.30 тренінг «Управління стресом та кризовими ситуаціями в практиці роботи держслужбовця та працівника соціальної служби».

11.20 – 13.30 Блок 1

1.       Загальні поняття стресу та кризових ситуацій.

2.       Визначення стресорів в практиці держслужбовця та працівника соціальної служби.

3.       Опрацювання прикладів стресових ситуацій.

13.30 – 14.30 перерва на обід

14.30– 16.00 Блок 2

4.       Стратегії поведінки та захист від негативних впливів.

5.       Як убезпечити себе при кризовій ситуації.

6.       Сучасні засоби технології управління кризовими ситуаціями (та окремо стресом).

7.       Практики контролю емоцій. Техніки релаксації.

8.       Опрацювання прикладів стресових ситуацій з урахуванням технологій захисту.


Автор: Тетяна
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку