Мета Інвестиційних ярмарків - дати регіональний поштовх для розвитку ККІ в якості доповнення до великих промислових компаній. Заходи спрямовані на те, щоб сприяти обміну ідеями між підприємцями ККІ, розвитку ККІ в східній Україні, виходу ККІ на широку публіку

У Львові обговорили співпрацю, інвестиції та нові можливості у креативних індустріях

У Львові обговорили співпрацю, інвестиції та нові можливості у креативних індустріях

,

30-31 березня у Львові у межах проекту “Містки громадської активності” відбувся Інвестиційний ярмарок культурних та креативних індустрій. Захід зібрав близько 140 підприємців та фахівців з креативної сфери.

Метою Ярмарку було об’єднати усіх, хто працює у сфері креативних індустрій: як підприємців, так і представників громадського сектору та місцевого самоврядування.

IMG_8746.JPG
 “Для мене особисто важливо було почути фідбек від учасників про те, як саме місцеве самоврядування може підтримувати проекти чи ініціативи представників креативного сектору, щоб це була гра не в одні ворота і був розвиток”, - ділиться враженнями від заходу Юлія Євпак, начальник відділу менеджменту та креативних індустрій департаменту культури Луцької міської ради. “Взагалі захід - Ярмарок - є досить успішним кейсом, який можна імплементувати в інших містах, наприклад, в нас в Луцьку”, - додає пані Юлія.

Під час панельної дискусії Вікторія Верес, керівниця  громадської організації “Культпрожектор” (м. Запоріжжя) розповіла, що представникам культурних проектів особливо із різних регоінів треба більше об’єднуватись для того, щоб справді працювати у форматі “Win-Win”. “Ми як громадські активісти у Запоріжжі постійно хочемо довести, що культура не має бути чимось другосортним. Звісно, є багато викликів, але ми постійно готові до співпраці та обміну досвідом із колегами з інших регіонів”.  


IMG_8586_1.jpg
Панельна дискусія

Чад Зоратлі, засновник проекту “Night ambassadors” (м. Львів), наголосив учасникам на тому, як важливо співпрацювати із іншими, навіть в суворих умовах бізнесу. “Коли я приїхав до Львова вісім років тому, я старався зі всіма дружити, вивчив українську мову і відразу шукав однодумців. У бізнесі, особливо у креативному, не можна працювати наодинці. Я часто бачу, що український бізнес не звик до синергії, але є позитивні тенденції”.

Окрім обговорень, під час заходу 19 підприємців із числа вимушених переселенців презентували у форматі пітчингу свої бізнес-проекти. Внутрішньо переміщені особи були цільовою аудиторією проекту “Містки громадської активності” протягом двох років, тому було проведено багато заходів для навчання та підтримки їхнього підприємницького потенціалу.


IMG_8181.JPG
Світлана Чичирко, учасниця пітчингу бізнес-проектів

За словами керівника ЛМГО “Центру культурного менеджменту” Ігоря Савчака, креативні індустрії як нові можливості для вимушених переселенців були обрані не випадково.  “Ми хотіли показати, що креативні індустрії - це чудовий спосіб відкрити власну справу. Не треба багато грошей на те, щоб купити цінне обладнання чи орендувати велике приміщення. Для початку достатньо креативної ідеї, реалізація якої потрібна людям”.

За результатами пітчингу незалежне журі обрало 6 проектів, які отримають гранти на розвиток свого бізнесу. Серед підтриманих проектів представники різних напрямків креативної сфери: виготовлення дерев’яних виробів, велокав’ярня, вироби із войлоку та інші.


IMG_8324.JPG
Журі у складі Богдана Шумиловича, Ігоря Савчака, Наталії Сениці, Оксани Сковронської та Чада Зорталі оцінюють бізнес-проекти

Окрім пітчингу бізнес-проектів, говорили і про можливості підтримки проектів. Менеджерка із комунікацій Програми “Креативна Європа” Ксенія Калина розповіла про написання проектних заявок та пошук партнерів. А Ксенія Казакова, менеджер проектів краудфандингової платформи “Na-starte”, консультувала учасників щодо того, як правильно використовувати інструменти краудфандингу для розвитку своїх проектів.


IMG_8871.JPG

Організатори Інвестиційного ярмарку культурних та креативних індустрій - Львівська міська громадська організація “Центр культурного менеджменту”. Захід відбувся у межах проекту “Містки громадської активності” за фінансування Європейського Союзу.




Автор: Ірина Баран
Поділитися
  • Facebook

Назад до списку